دعوتنامه جهت حضور در اختتامیه المپیک فناوری ۲۰۲۴

۲۹ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۵ کد : ۴۳۹۷۹ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۳۶

یکی از مهم‌ترین ابزارهای تسهیل همکاری میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری، رویدادها و مسابقات فناورانه است. این رویدادها نقشی کلیدی در شناسایی و ارزیابی استعدادها ایفا می‌کند که نه‌تنها منجر به انباشت دانش فنی و توسعه فناوری در بخش‌های مختلف می‌گردد، بلکه فرصتی مناسب به‌منظور دسترسی به استخر استعدادهای نوظهور و بهره‌گیری از توانمندی‌های ایشان در مسیر پیشرفت و رشد اقتصادی و صنعتی فراهم می‌آورد.

المپیک فناوری در صدد ایجاد و شکل‌دهی به بزرگ‌ترین رویداد رقابتی در کشور می‌باشد. این رویداد بستری استاندارد به‌منظور شناسایی استعدادهای برتر فناوری در کشور جهت معرفی و به‌کارگیری آن‌ها در پروژه‌ها و مسائل واقعی و همچنین شرکت‌های بزرگ صنعتی، دانش‌بنیان و فناور است.

بدین‌وسیله از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه تهران دعوت به‌عمل می‌آید تا در مراسم اختتامیه المپیک فناوری 2024 حضور به‌هم رسانند. این مراسم در روز دوشنبه، 7 آبان‌ماه 1403 از ساعت 14 الی 17 در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

در ادامه جهت حضور در اختتامیه این رویداد همراه با خانواده، کد تخفیف 100 درصدی tech100 به همراه لینک ثبت‌نام به آدرس olympics.tech/closing تقدیم حضور می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر: 76250250 داخلی 2344

دبیرخانه المپیک فناوری 2024
منطقه بین‌المللی نوآوری ایران

برای کسب اصلاعات بیشتر و متن دعوتنامه به پیوست مراجعه نمایید.

متن دعوتنامه

 


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.