کارگاه دانش افزایی آشنایی با اعتبار پارسا و مالکیت معنوی _ دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۱ کد : ۴۳۷۰۴ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۴۰

با دعوت معاونت پژوهشی دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان از اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران، کارگاه دانش افزایی آشنایی با "اعتبار پارسا پژوهشی و پارسا فناوری"،" سامانه نان" و مباحثی پیرامون " مالکیت معنوی "، در روز دوشنبه مورخ 9 مهر 1403 ، از ساعت 13 تا 15 در سالن جلسات دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان، با حضور اعضای محترم هیأت علمی این دانشکده برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا خانم لیدا امیری، رئیس اداره فرهنگ سازی فناوری و نوآوری، مطالبی در خصوص اهداف پژوهشی گروه های آموزشی و برنامه جامع تحقیقات هسته های پژوهشی دانشگاه را شرح داد. سپس خانم مژگان احمدزاده راجی از کارکنان این اداره کل، در خصوص اعتبار پارسا (پارسا پژوهشی و پارسا فناوری) مطالبی را ارائه کرد و نحوه ثبت درخواست اعتبار پارسا در سامانه های دانشگاه را تشریح کرد.

پس از آن، مفاد آئین‌نامه جدید دارایی‌های فکری دانشگاه تهران که در ابتدای سال ۱۴۰۳ ابلاغ شده است، توسط آقای بحرینی، رئیس اداره مالکیت فکری دانشگاه تهران، مورد تفصیل و تشریح قرار گرفت. همچنین در این نشست، در خصوص فرآیند ثبت اختراع توسط اساتید و دانشجویان، و نحوه حمایت‌های مادی و معنوی مرکز مالکیت فکری دانشگاه اطلاع رسانی شد.

در پایان جلسه ابهامات و پیشنهادات اعضای محترم هیات علمی مطرح و پاسخ داده شد و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.