هشتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۹ کد : ۴۳۲۴۵ رویدادها و فراخوان های پژوهشی
تعداد بازدید:۳۱

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از ایده‌پردازان جوان به عنوان یک رویداد علمی هرساله در سطح ملی و بین‌المللی با حضور جمع کثیری از اساتید، متخصصین، اندیشمندان و نخبگان آموزش عالی کشور در حوزه‌های علوم پایه، شامل پنج بخش ۱)شیمی ۲)فیزیک ۳)علوم زیستی ۴)زمین شناسی ۵)ریاضی و علوم کامپیوتر(هوش مصنوعی) و همچنین محیط زیست به عنوان رویکرد ویژه هشتمین دوره، برگزار میشود، این جشنواره در تلاش است با رونق بخشیدن به فضای نوآفرینی و انگیزه‌بخشی به جوانان و شناسایی ایده‌های برگزیده مسیر حرکت آنها را تسهیل نموده و آنها را به سمت تولید محصولات دانش بنیان هدایت نماید. برگزاری این جشنواره نشانه پویایی و نشاط در جامعه علمی کشور و توانایی‌ها و ظرفیت‌های نخبگان و فرهیختگان جوان است که در مسیر رسیدن به توسعه پایدار در حال تلاش و پژوهش مستمر هستند.

از افتخارات این جشنواره می‌توان به هفت سال همراهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روسای دانشگاه‌های برتر کشور (دانشگاه‌های تهران، شریف، شهید بهشتی، امیر کبیر، علم و صنعت، خوارزمی و ...) اساتید، نخبگان، دانشجویان مستعد و همچنین توجه خاص و استقبال جامعه علمی و دانشگاهی کشور اشاره کرد. 

زمان برگزاری جشنواره: آذر ماه 1403

سایت جشنواره: www.ysf-persia.com



 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.