اطلاعیه: برنامه ترویجی «طعم مالکیت فکری»- سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ ((قراردادهای مالکیت فکری‌‌‌‌‌‌‌))

کارگاه «قراردادهای مالکیت فکری‌‌‌‌‌‌‌» سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۱۴ الی ۱۶، در قالب وبینار به صورت «رایگان» برگزار خواهد شد.
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۹ کد : ۴۲۷۰۰ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۱

سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری وبینارهای آموزشی با هدف آگاهی عمومی برای گروه‌های مخاطب دانشگاهی و کسب و کار، با موضوعات متنوع مالکیت فکری و حمایت‌های آن به صورت برخط هر سه‌شنبه ساعت ۱۴-۱۶ به صورت رایگان برگزار و گواهی حضور صادر خواهد شد.

در برنامه تابستان، کارگاه‌ها با سرفصل‌هایی از قبیل: ارزش‌گذاری و تحلیل مالی کسب و کارهای نوپا، نقش مالکیت فکری در توسعه کسب و کار‌‌‌‌‌‌‌، قراردادهای مالکیت فکری‌‌‌‌‌‌‌، نقش حقوق مالکیت فکری در فضای مجازی‌‌‌‌‌‌‌، مدیریت دارایی‌های فکری در آثار علمی و هنری‌‌‌‌‌‌‌، چالش‌های ارزش‌گذاری دارایی‌های فکری‌‌‌‌‌‌‌، انتقال و مجوز‌های دارایی‌های فکری‌‌‌‌‌‌‌، جذب سرمایه برای اختراعات‌‌‌‌‌‌‌، علامت تجاری در عصر دیجیتال‌‌‌‌‌‌‌، مالکیت فکری کارآفرینی در فضای مجازی و روش‌های تأمین مالی دارایی‌های فکری، برگزار می‌شود.

همچنین این وبینارها به صورت هدفمند و در امتداد یکدیگر طراحی شده‌اند تا مخاطبان با شرکت در این سلسله وبینارها، بتوانند با مبانی اولیه مالکیت فکری در مسیر مدیریت دارایی‌های فکری خود آشنا شوند.

سرفصل‌های عنوان کارگاه ۲ مرداد ۱۴۰۳ (قراردادهای مالکیت فکری‌‌‌‌‌‌‌)

  • مروری بر قراردادهای متنوع در فضای مالکیت فکری
  • مالکیت فکری در دنیای دیجیتال
  • متن باز (Open source) به‌عنوان یک نمونه مدیریت مالکیت فکری در دنیای دیجیتال (به‌همراه مطالعه پرونده)
  • روندهای نوظهور و افق‌های آینده (بلاک چین، هوش مصنوعی، مدیریت حقوق دیجیتال DRM)

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

کلید واژه ها: مرکز مالکیت فکری دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.