کمپ استارتاپی دیجی نکست (تابستان ۱۴۰۳)
شرکت دیجی نکست به عنوان بازوی نوآوری گروه دیجی کالا، سالانه یک کمپ استارتاپی به منظور جذب افراد و تیم های مستعد برگزار می کند. هدف از این کمپ استارتاپی، قرار گرفتن تیم های مستعد در کنار منتورهای باتجربه و متخصص اکوسیستم استارتاپی بوده تا بتوانند با تشکیل یک تیم برای یک مشکل، راه حلی ارائه کنند.
دیجی نکست قصد دارد تا از طریق همکاری با پارک های فناوری و انجمن های علمی دانشگاه های برتر ایران، ورود دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها را به فضای استارتاپی تسهیل کند. برای تشکیل یک تیم داشتن ایده ضروری نیست و کافی است که افراد مهارت و توانمندی بالایی در حل مشکلات داشته باشند و ایده های خود را از طریق مساله یابی معکوس (Reverese Pitch) گروه دیجی کالا با راهنمایی منتورها انتخاب نمایند.
نظر شما :