دومین رویداد آموزشی متقاضیان پژوهانه فولاد مبارکه

۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۱ کد : ۴۲۴۲۰ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۳

در راستای توسعه فردی و راهبردی نوآوران متقاضی پژوهانه طرح ها و ایده های هم راستا با صنعت فولاد کشور و به منظور حمایت از پایان نامه های مرتبط با این صنعت؛ در روز دوشنبه 11 تیر 1403  دومین رویداد آموزشی / پژوهشی فولاد مبارکه در قالب آزمون شخصیت‌شناسی در سایت کامپیوتر دانشکده متالورژی دانشگاه تهران برگزار شد.
این آزمون با همکاری اداره فرهنگ سازی فناوری و نوآوری دانشگاه تهران و مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، در چهار گروه، با زمان بندی های دو ساعته و با حضور نمایندگان دانشگاه تهران و فولاد مبارکه انجام شد.
از نتایج این آزمون در زمینه انتخاب نوع مربی کسب و کار و روند ادامه جلسات مربی گری و آماده سازی دانشجویان استفاده شده و برنامه ریزی های بعدی انجام خواهد شد. هدف نهایی اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری این است که دانشجویان در حین انجام پایان نامه از مربی های فردی در جریان رشد زنجیره فناوری بین صنعت و دانشگاه بهره مند شده و در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور تغییری هرچند کوچک اما موثر ایجاد گردد.

 

 

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.