آشنایی با طرح حمایت از پایان نامه / رساله پارسا در دانشکدگان علوم

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۲ کد : ۴۱۸۷۲ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۳

در ادامه روند آشنایی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران با طرح حمایت از پایان نامه‌/ رساله‌های دانشگاه تهران (طرح پارسا)، اولین جلسه آشنایی با آئین نامه و فرآیند پارسا با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشکدگان علوم و جمعی از اعضای هیات علمی این دانشکدگان به صورت حضوری و مجازی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ تا ۱۲، در دانشکده زمین شناسی برگزار شد.
در ابتدای جلسه معاون اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری در خصوص طرح جامع تحقیقات استاد راهنما توضیحاتی ارائه کرد و در جهت رفع ابهامات احتمالی به سوالات اساتید پاسخ داد. اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری که ذیل معاونت پژوهشی دانشگاه فعالیت می‌کند همچنین به منظور حمایت بیشتر از دانشجویان، توافق نامه‌هایی با شرکت پتروشیمی آریاساسول و مجتمع فولاد مبارکه منعقد کرده تا امکان حمایت مالی از هسته‌های فناور فراهم گردد. پس از ارائه آئین نامه حمایتی پارسا توسط کارشناس اداره فرهنگ سازی فناوری و نوآوری، به سوالات و ابهامات مرتبط با این آئین نامه پاسخ داده شد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.