انتخاب طرح جناب آقای ابوالفضل طبیبیان از دانشگاه تهران در رویداد فن‌تز صنایع غذایی

رویداد فن تز صنایع غذایی با هدف فرهنگ سازی، ارزش‌آفرینی و تجاری سازی پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های اولویت دار حوزه صنعت غذا و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر، به عنوان یک رویداد حمایتی هم زمان با اولین رویداد ملی فبین فود برگزار شد.
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۲ کد : ۴۱۲۰۳ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۳

 اختتامیه "فن‌تز صنایع غذایی" همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد.

 گام اول از دومین دوره طرح "فن‌تز" که همزمان با رویداد ملی فبین‌فود و با هدف هم‌رسانی نیازها و ایده‌های نوآورانه در حوزه صنایع غذایی و با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی طراحی شده بود، با عنوان "فن‌تز صنایع غذایی" و با رویکرد حمایت و انگیزه‌بخشی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان پسادکتری و ترویج انجام پژوهش‌های نوآورانه و همسو با نیاز صنایع این حیطه فراخوان و اختتامیه آن روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه و همزمان با رویداد فبین‌فود و با میزبانی پژوهشکده صنایع غذایی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار گردید.

 سه طرح برتر و برگزیده از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پسا دکترا مورد تقدیر قرار گرفته و به شرکت‌های متقاضی طرح ارجاع داده شد تا پروژه توسعه فناوری خود را کلید بزنند.

طرح‌های جنابان آقای دکتر محمدحسین مروت، هیات علمی گروه بیوتکنولوژی دارویی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز (به نمایندگی از هم‌تیمی خود خانم دکتر مریم مسکنیتی، محقق پسادکتری)، آقای سید ابوالفضل طبیبیان، دانشجوی دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه تهران و طرح خانم بهاره سماکار، دانشجوی دکتری داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین از سوی کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت 100% از ثبت اختراع در مسیر درخواست بین‌المللی در قالب اظهارنامه بین‌المللی PCT، مورد حمایت واقع شدند. 

کلید واژه ها: مرکز مالکیت فکری دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.