اطلاعیه: برنامه ترویجی «طعم مالکیت فکری»- سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ (مالکیت فکری برای حفاظت از هوش مصنوعی)

کارگاه «مالکیت فکری برای حفاظت از هوش مصنوعی» سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۴ الی ۱۶، در قالب وبینار به صورت «رایگان» برگزار خواهد شد.
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۲ کد : ۴۰۸۵۴ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۷

   سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری وبینارهای آموزشی با هدف آگاهی عمومی برای گروه‌های مخاطب دانشگاهی و کسب و کار، با موضوعات متنوع مالکیت فکری و حمایت‌های آن از قبیل: کپی‌رایت، هوش مصنوعی، استراتژی، مدیریت و ارزش‌گذاری دارایی‌های فکری و قراردادها به صورت برخط هر سه‌شنبه ساعت ۱۴-۱۶ به صورت رایگان برگزار و گواهی حضور صادر خواهد شد.

    متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در خصوص هرکدام از سرفصل‌های برنامه بهار شامل: مالکیت فکری و حمایت‌های کانون، مالکیت فکری برای حفاظت از هوش مصنوعی، کپی‌رایت در بستر اینترنت، فرآیند تبدیل نام کسب و کار به یک علامت تجاری، آیا ثبت اختراع در ایران ارزش دارد؟، ارزش‌گذاری و تحلیل مالی کسب و کارهای نوپا، تأمین مالی دارایی‌های فکری، سیاست مالکیت فکری یک الزام در استراتژی و آشنایی با قراردادهای اعطای مجوز بهره‌برداری به وب سایت کانون مدیریت دارایی‌های فکری مراجعه کنند. همچنین این وبینارها به صورت هدفمند و در امتداد یکدیگر طراحی شده‌اند تا مخاطبان با شرکت در این سلسله وبینارها، بتوانند با مبانی اولیه مالکیت فکری در مسیر مدیریت دارایی‌های فکری خود آشنا شوند.

 

سرفصل‌های عنوان کارگاه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ (مالکیت فکری برای حفاظت از هوش مصنوعی)

  • هوش مصنوعی، روند توسعه و حفاظت از آن
  • کپی رایت و مسئله مالکیت داده‌ها
  • ثبت اختراعات هوش مصنوعی و چالش‌های آن
  • لزوم برخورداری از اثر فنی در اختراعات مرتبط با هوش مصنوعی
  • اسرار تجاری، مزایا و چالش‌های آن در حفاظت از نوآوری‌های هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی مولد و چالش مالکیت

 

لذا خواهشمند است برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه فرمائید.

https://patentoffice.ir/workshop/359

کلید واژه ها: مالکیت فکری مرکز مالکیت فکری دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.