برگزاری همایش آشنایی با طرح حمایت از پایان نامه/رساله پارسا در دانشکده فنی فومن

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۳ کد : ۴۰۲۱۳ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۹۸
روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ همایشی به منظور آشنایی با طرح حمایت از پایان نامه / رساله پارسا و سایر برنامه های حمایتی اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران در دانشکده فنی فومن به صورت حضوری برگزار شد.

در این همایش، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی ایران، آقای دکتر صدیق رئیس محترم دانشکده فنی فومن ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در جلسه و مهمانان، به تبیین اهمیت موضوع پرداختند و فعالیت مذکور را از جمله اقدامات دانشکده در راستای تبدیل به دانشکده­ای کارآفرین و پاسخگو برشمردند.

در ادامه آقای دکتر چیت ساز مدیرکل محترم سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران به تشریح اقدامات اداره کل و اهداف این همایش پرداختند. سپس، خانم مهندس امیری رئیس محترم اداره فرهنگ سازی فناوری و نوآوری دانشگاه تهران به معرفی کامل پژوهانه پارسا دانشگاه تهران (ازجمله، اهداف پژوهانه، دامنه شمول، مشخصات پارسا، پارسا پژوهشی، پارسا فناوری، فرایند پژوهانه پارسا فناوری، سهمیه پارسا فناوری، ضرایب ویژه و موضوعات مشمول آن، سطوح آمادگی فناوری و سایر حمایت ها و مزایا) پرداختند.

در پایان، آقای مهندس بحرینی، رئیس محترم اداره مالکیت فکری دانشگاه تهران به بیان گزارش عملکرد اداره مالکیت پرداختند. در خلال همایش و پس از طرح هر موضوع پرسش و پاسخ بین دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشکده فنی فومن با همکاران اداره کل صورت پذیرفت. شایان ذکر است اگرچه مخاطب اصلی این همایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید بودند، اما شمار قابل توجهی از دانشجویان کارشناسی دانشکده نیز حضور داشته و درخواست ­ها و پیشنهادهای خود را با اداره کل مطرح نمودند.

در حاشیه مراسم جلساتی نیز با همکاران محترم کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران در زمینه بررسی همکاری­ های بیشتر برگزار شد.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.