دومین فراخوان حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی

۲۲ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰ کد : ۳۷۸۸۱ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۲

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از توسعه پژوهش‌های کاربردی، رصد فناوری‌های نوین و حل چالش‌ها و نیازهای کشور، بومی‌سازی محصولات و خدمات در راستای نیازمندی‌های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و تشویق و بهره‌مندی از ظرفیت اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشگاه‌ها و با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ، نسبت به حمایت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی (مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا) اقدام می‌نماید.

این حمایت در راستای محورهای اولویت‌دار اعلامی از سوی پژوهشگاه و ستاد می‌باشد و مبالغ حمایتی برای دانشجویان ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و برای دانشجویان دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.

دومین فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه به مدت دو ماه و از تاریخ اول آبان ۱۴۰۲ لغایت پایان آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌گردد. آیین نامه حمایت از پایان نامه ها و رساله ها و همچنین موضوعات مورد نیاز در فایل پیوست آمده است.

با توجه به اطلاعیه جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات این فراخوان به مدت دو هفته یعنی تا 15 دی ماه 1402 تمدید شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این فراخوان می توانند به سایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه نمایند.

پیوست 1

پیوست 2

 

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.