رویداد جایزه اسنوا

۰۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۷ کد : ۳۷۵۶۳ رویدادها و فراخوان های پژوهشی
تعداد بازدید:۴۶
گروه صنعتی انتخاب به عنوان قطب تولیدی لوازم خانگی کشور، فعالیت‌های متعددی را جهت همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در دستور کار خود قرار داده است که برگزاری رویداد جایزه اسنوا یکی از این اقدامات می باشد.

رویداد جایزه اسنوا که توسط مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک با رویکرد حل مسئله در صنعت لوازم خانگی اجرا می‌گردد، بستری را برای حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد، رساله‌های دکتری و پروژه‌های لیسانس در حوزه‌های فنی و مهندسی و علوم پایه فراهم نموده است. در همین راستا سومین فراخوان جایزه اسنوا از 20 مهرماه ماه آغاز گردیده و تا 30 آبان ماه ادامه دارد. در این رویداد، محورهای تحقیقاتی مورد نظر در مجموعه در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود تا با پیشنهادهای خلاقانه و علمی خود در قالب پایان‌نامه‌ به آن ها پاسخ داده و از حمایت های مالی و معنوی جایزه اسنوا تا سقف 2 ( دو) میلیارد ریال برخوردار گردند. دانشجویان و اساتید راهنما برای مشاهده محورهای تحقیقاتی فوق الذکر، می‌بایست به وبگاه اختصاصی رویداد به آدرس زیر مراجعه نموده و نسبت به بارگذاری پروپوزال اولیه در سایت فوق الذکر اقدام نمایند.

آدرس سایت: https://snowatec.com/snowaaward 

لازم به ذکر است آقای مهندس معلم به عنوان رابط این طرح جهت هماهنگی‌های مرتبط با اطلاعات تماس زیر خدمتتان معرفی می‌گردند. شماره تماس آقای مهندس معلم: 09132650187

 

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.