نظام ایده ها و نیازها (چالش هفته)

۰۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۱ کد : ۳۷۵۵۸ اخبار و اطلاعیه ها نیازهای فناورانه
تعداد بازدید:۵۹
به منظور کمک به کاربردی نمودن دانش، تحقیقات و پارسا (پایان نامه و رساله)های دانشگاهی، پایش و پردازش نیازهای کشور، مشارکت عموم متخصصین جامعه در حل مسائل و استفاده از ظرفیت های گسترده موجود در کشور، در کلیه سطوح و تکمیل زنجیره ایده تا تجاری سازی نوآوری ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات، در جهت ساختن ایرانی پیشرو، توسعه یافته و ایجاد بستر مناسب برای تمام ایرانیان مشتاق خدمت و علاقه مند به مشارکت، در سامانه نظام ایده ها و نیازها ، توسط موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) به آدرس https://nan.ac در سال ۱۴۰۱ معرفی شده است. نظام ایده ها و نیازها شبکه نظام یافته، فعال، زنده و برخط است که ارتباط و تعامل بین "نیازپرداز" و " ایده پرداز" را در جهت تحقق اهداف مشخص شده، در سطح ملی برقرار می کند.

 در سامانه نظام ایده ها و نیازها در تاریخ 6 آبان 1402 چندین چالش به عنوان چالش هفته انتخاب و معرفی شده اند. این نیازها جهت دریافت راهکار در حوزه های موضوعی فنی و مهندسی و علوم انسانی است. لذا از پژوهشگران و محققین محترم دعوت می شود پیشنهاد خود را در قالب ایده در سامانه نظام ایده ها و نیازها ثبت نمایند. جهت دریافت موضوعات چالش ها به فایل پیوست مراجعه نمایید.

پیوست

 

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.