سامانه نظام ایده ها و نیازها-چالش های هفتگی

۰۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۳۵۹۹۶ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۲

به منظور کمک به کاربردی نمودن دانش، تحقیقات و پارسا (پایان نامه و رساله)های دانشگاهی، پایش و پردازش نیازهای کشور، مشارکت عموم متخصصین جامعه در حل مسائل و استفاده از ظرفیت های گسترده موجود در کشور، در کلیه سطوح و تکمیل زنجیره ایده تا تجاری سازی نوآوری ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات، در جهت ساختن ایرانی پیشرو، توسعه یافته و ایجاد بستر مناسب برای تمام ایرانیان مشتاق خدمت و علاقه مند به مشارکت، در سامانه نظام ایده ها و نیازها ، توسط موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) به آدرس https://nan.ac در سال 1401 معرفی شده است. نظام ایده ها و نیازها شبکه نظام یافته، فعال، زنده و برخط است که ارتباط و تعامل بین "نیازپرداز" و " ایده پرداز" را در جهت تحقق اهداف مشخص شده، در سطح ملی برقرار می کند.

 

در این راستا، تعداد 25 نیاز ثبت شده در سامانه نظام ایده ها و نیازها که در تاریخ 24 تیر 1402 به عنوان چالش هفته انتخاب شده اند معرفی می گردند. این نیازها جهت دریافت راهکار در حوزه های موضوعی فنی و مهندسی (علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی پلیمر، مهندسی شیمی، مهندسی صدا، مهندسی مکانیک و مهندسی مواد) و کشاورزی و منابع طبیعی (مهندسی گلخانه و مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی) در لیست چالش های هفتگی نظام ایده ها و نیازها قرار گرفته است. لذا از پژوهشگران و محققین محترم دانشگاه/پژوهشگاه شما دعوت می شود پیشنهادیه خود را در قالب ایده در سامانه نظام ایده ها و نیازها ثبت نمایند.

معرفی 25 نیاز هفته
 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.