برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرکز مالکیت فکری دانشگاه تهران (مهارت‌های ۵ و ۶)

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۴ کد : ۳۴۳۰۱ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۱

 مرکز مالکیت فکری اداره کل سیاست‌گذاری فناوری و نوآوری دانشگاه با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و هماهنگی مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه دوره‌های آموزشی ذیل را «به صورت حضوری» برگزار می‌کند:

کارگاه‌های مهارت ۵ و ۶ مالکیت فکری

مهارت ۵ – جستجوی اختراع: منطق جستجو - استراتژی جستجو - معرفی پایگاه‌های جستجو - کسب مهارت در جستجو به صورت تمرین عملی‌‌‌‌‌‌‌

مهارت ۶ – بررسی ماهوی اختراع: ارزیابی وضوح ادعاها - افشای مؤثر - استثنائات اختراع - پشتیبانی ادعاها توسط توصیف اختراع - بررسی جدید بودن در دنیا داشتن گام ابتکاری و کاربرد صنعتی - روش PSA در ارزیابی گام ابتکاری - مصادیق مختلف عدم وجود کاربرد صنعتی - استفاده از ارزیابی‌های بین المللی ISR، WO - کسب مهارت در ارزیابی ماهوی به صورت تمرین عملی‌‌‌‌‌‌‌

 

نکات مرتبط با کارگاه‌های آموزشی:

  1. این کارگاه‌ها برای ۹ مهارت تعریف شده است که اطلاعات کامل آن در سایت مرکز قابل مشاهده است. در این مرحله ۲ مهارت (مهارت ۵ – جستجوی اختراع، مهارت ۶ – بررسی ماهوی اختراع) برگزار می‌شود و مابقی مجدداً برنامه ریزی و اعلام خواهد شد.
  2. از بین افرادی که مهارت‌های ۹ گانه را با موفقیت بگذرانند به عنوان ارزیاب اختراعات مرکز مالکیت فکری اداره کل سیاست‌گذاری فناوری و نوآوری دانشگاه دعوت به همکاری خواهد شد.
  3. پیرو هماهنگی با مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد، مقرر شد این دوره به صورت حضوری برگزار شود.
  4. ثبت نام و اطلاعات بیشتر در سایت مرکز مالکیت فکری دانشگاه به آدرس https://ipc.ut.ac.ir می‌باشد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.