دانشگاه تهران و گروه مالی شهر همکاری خود را آغاز کردند

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۹ کد : ۳۲۹۰۷ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۸
دانشگاه تهران و گروه مالی شهر طی انعقاد تفاهم نامه ای در روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ همکاری خود را آغاز کردند.

آقای اسماعیل درگاهی به عنوان مدیرعامل و آقای سیدمجتبی احمدی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره شرکت گروه مالی شهر و ایرج اله دادی به عنوان معاون توسعه فناوری پارک علم وفناوری دانشگاه و احسان چیت ساز به عنوان مدیرکل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران طی تفاهم نامه ای و در راستای کمک به توسعه فناوری و نوآوری و حمایت از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، همکاری خود را آغاز کردند. این تفاهم نامه با هدف ایجاد هم افزایی بین فعالیت های شرکت و اداره کل، توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری طرفین و امکان استفاده متقابل از ظرفیت ها و امکانات طرفین منعقد شد.

دانشگاه تهران و گروه مالی شهر، طی تفاهم نامه ای و در راستای کمک به توسعه فناوری و نوآوری و حمایت از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، همکاری خود را آغاز کردند. این تفاهم نامه با هدف ایجاد هم افزایی بین فعالیت های گروه مالی شهر و دانشگاه تهران، توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری طرفین و امکان استفاده متقابل از ظرفیت ها و امکانات طرفین منعقد شد.

در آیین انعقاد این تفاهم نامه، دکتر چیت ساز ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از توانمندی های نخبگان دانشگاهی و ایده های نوین آنها، به بسترهای حمایتی دانشگاه از ایده های نو اشاره کرد. همچنین دکتر اله دادی با معرفی برنامه های حمایت پارک از هسته های فناور و گزارش نتایج فعالیت این هسته ها، در خصوص راهکارهای سرمایه گذاری بر ایده های نخبگان دانشگاهی به گفتگو با اعضای جلسه پرداختند. در این جلسه دکتر درگاهی اعلام کرد: گروه مالی شهر آمادگی دارد تا ظرفیت ارائه مشاوره مالی برای کارآفرینان و نخبگان کشور را فراهم نماید. پس از امضای تفاهم نامه در محل اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه،هیات حاضر از گرواه مالی شهر به همراهی دکتر چیت ساز و دکتر اله دادی، پس از  بازدید از پژوهشکده فناوری های همگرای دانشگاه تهران، با فعالیت برخی از هسته های فناور این پژوهشکده از نزدیک آشنا شدند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.