امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز نوآوری بانک ملی (فینوداد) و اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران

۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۹ کد : ۳۲۲۸۵ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۹۵

تفاهم نامه همکاری بین مرکز نوآوری بانک ملی (فینوداد) و دانشگاه تهران در 10 دی ماه 1401 با حضور آقای دکتر مهدی فکور ثقیه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و آقای دکتر علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی منعقد شد. 
آقایان سید امیرحسین شبیری مدیرعامل و محمد مهدی جهان بزرگی رئیس هیات مدیره فینوداد و آقایان دکتر علی اسدی رئیس پارک علم و فناوری و دکتر احسان چیت ساز مدیرکل سیاستگذاری فناوری دانشگاه طی تفاهم نامه ای و در راستای کمک به توسعه فناوری و نوآوری و حمایت از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، همکاری خود را آغاز کردند. این تفاهم نامه با هدف ایجاد هم افزایی بین فعالیت های فینوداد و دانشگاه تهران، توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری طرفین و امکان استفاده متقابل از ظرفیت ها و امکانات طرفین منعقد شد. 
در آیین انعقاد این تفاهم نامه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت و نقش این تفاهم نامه در توسعه فناوری های حوزه بانکی کشور، بر ضرورت استفاده از توانمندی های موجود نخبگان دانشگاهی و  پارک علم و فناوری دانشگاه در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه تاکید و استفاده از ظرفیت های پردیس ارس دانشگاه تهران به عنوان یکی از پایگاه های توسعه این فناوری ها با کمک دانشگاه و بانک ملی یاد کردند. 
همچنین معاون فناوری اطلاعات بانکی ملی نیز ضمن ابراز تمایل به همکاری های مشترک در حوزه توسعه فناوری های حکمرانی داده، آمادگی بانک ملی در توسعه علمی، پژوهشی و سرمایه گذاری های مرتبط با توسعه فناوری های نوین در حوزه علوم داده و ایجاد موج تحول گرا در بانک ملی با استفاده از ظرفیت های دانشگاه تهران و امکانات پردیس ارس دانشگاه را اعلام کردند.


( ۳ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.