فراخوان پروژه پژوهشی مشترک دانشگاه تهران با دانشگاه سنت پترزبورگ موسوم به "دهخدا-مندلیف"

۰۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۶ کد : ۳۲۱۱۵ رویدادها و فراخوان های پژوهشی
تعداد بازدید:۸۵

در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه‌های همکاریهای علمی- بین المللی دانشگاه تهران با دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه، به اطلاع می‌رساند که بر اساس تفاهم نامه‌ای موسوم به صندوق پژوهشی مشترک مندلیف-دهخدا دانشگاه تهران و دانشگاه سنت پترزبورگ اساتید علاقمند هر دو دانشگاه پروژه‌های مشترکی را تعریف می‌نمایند که پس از داوری پروپوزالهای ارائه شده در کمیته مشترک پژوهشی و بین الملل دو دانشگاه، با اختصاص گرنت ویژه این تفاهم نامه (تا سقف ۲۵۰۰ دلار گرنت اعطایی از سوی دانشگاه تهران و معادل همین رقم برای طرف روسی، برای ۴ پروژه در هر سال) تفاهم نامه مذکور عملیاتی خواهد شد.

لذا از کلیه اساتید محترم، خواهشمند است علاقمندی خود را به انجام پروژه مشترک در حوزه تخصصی خود با پرکردن موارد مندرج در فرم پیوست حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه‬ ۷/‏۱۰/‏۱۴۰۱ به ‬این معاونت اعلام فرمایند. بدیهی است پس از بررسی موارد اعلام شده و هماهنگی با طرف روسی، نسبت به ارائه پروپوزال پژوهشی مربوطه نیز اقدام خواهد شد.

 

فرم اعلام همکاری با دانشگاه سنت پترزبورگ در پروژه پژوهشی مشترک


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.