امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ژن سازه آمن و اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران

۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۶ کد : ۳۲۰۲۸ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۳۲
تفاهم نامه همکاری بین شرکت ژن سازه آمن و اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران در ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱ منعقد شد.

آقای رضا شهبازی به عنوان مدیرعامل و آقای مسعود سلیمانی به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ژن سازه آمن و احسان چیت ساز به عنوان مدیرکل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران طی تفاهم نامه ای و در راستای کمک به توسعه فناوری و نوآوری و حمایت از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، همکاری خود را آغاز کردند. این تفاهم نامه با هدف ایجاد هم افزایی بین فعالیت های شرکت و اداره کل، توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری طرفین و امکان استفاده متقابل از ظرفیت ها و امکانات طرفین منعقد شد.

 

معرفی شرکت:

شرکت ژن سازه آمن در نیمه دوم سال 1399 به منظور ارائه خدمات پیشرفته ژنتیکی و زیستی به جامعه پزشکی، مراکز علمی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی تأسیس گردید. این شرکت پلتفرمی است تا به واسطه آن بتوانیم فعالیت های فناورانه و تجاری را با تیم های فناور و تحقیقاتی، مراکز دانشگاهی، مراکز تحقیقاتی و همچنین شرکت های فعال در حوزه ژنتیک انسانی و حیوانی انجام دهیم.  ما در ژن سازه آمن خواهان آن هستیم تا با مجموعه هایی که در زمینه ارائه خدمات ژنومیکس فعالیت دارند، فعالیت های فناورانه و نوینی را به انجام برسانیمقابل ذکر می باشد انجام کلیه ی مراحل خدمات و تحقیقات در این مرکز توسط نیروهای متخصص داخلی در محیطی کاملا مطابق با استاندارهای بین المللی انجام می گردد.

 ژن سازه به تسهیل سازی و آماده سازی نسل جدیدی از خدمات حوزه تشخیص و درمان می پردازد که همانند آن در کشور وجود ندارد. بدین منظور می خواهد بستری برای ورود تکنولوژی های جدید در حوزه ژنتیک پزشکی به کشور باشد.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.