امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایده نگاران اطلس روماک (اسنپ ونچرز) و اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران

۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۲ کد : ۳۲۰۲۷ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۷
تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایده نگاران اطلس روماک (اسنپ ونچرز) و اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران در ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱ منعقد شد.

خانم سوزان آلبرشت و خانم ثمر رشیدبیگی به نمایندگی از شرکت ایده نگاران اطلس روماک (اسنپ ونچرز) و احسان چیت ساز به عنوان مدیرکل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران طی تفاهم نامه ای و در راستای کمک به توسعه فناوری و نوآوری و حمایت از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، همکاری خود را آغاز کردند. این تفاهم نامه با هدف ایجاد هم افزایی بین فعالیت های شرکت و اداره کل، توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری طرفین و امکان استفاده متقابل از ظرفیت ها و امکانات طرفین منعقد شد.

 

معرفی شرکت:

اسنپ‌ونچرز در پاییز سال ۱۴۰۰ به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه اسنپ در تیم‌های استارتاپی جوان و خلاق فعالیت خود را آغاز کرد. اولویت در اسنپ‌ونچرز سرمایه‌گذاری روی تیم‌هایی است که به دنبال جذب سرمایه در مرحله بذری هستند، البته سرمایه‌گذاری روی مراحل بالاتر جذب سرمایه نیز انجام می شود. تلاش شرکت بر این است که با استفاده از ابزارها و مزایای متعدد گروه اسنپ، شرایطی برای فرد یا تیم‌های خلاق فراهم شود که با تمرکز خود روی رشد ایده‌های نوآورانه با سرعت بیشتری در مسیر ساخت محصول و ارتباط با کاربران حرکت کنند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.