برگزاری اولین بخش از کارگاه آموزشی مهارت های مالکیت فکری

۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳ کد : ۳۱۵۵۱ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۷
مرکز مالکیت فکری دانشگاه تهران با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اولین بخش از کارگاه آموزشی مهارت‌های مالکیت فکری را برگزار کرد.

اولین دوره کارگاه آموزشی مهارت های نه گانه مالکیت فکری توسط مرکز مالکیت دانشگاه تهران و با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و هماهنگی مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران، برنامه ریزی شده است که بخش اول آن شامل مهارت‌های 1 تا 4 مالکیت فکری (دانش مالکیت فکری، بررسی شکلی ضمائم اظهارنامه اختراع، فرآیند ثبت اختراع، طبقه بندی بین المللی اختراعات) برای اساتید، دانشجویان، کارکنان و سایر افراد علاقه‌مند به‌صورت مجازی (برخط) در روز‌های 16و  17 و20 و 21 مهر ماه سال 1401 برگزار شد. کارگاه آموزشی 5 مهارت بعدی بزودی برنامه ریزی و به اطلاع عموم خواهد رسید.

علاقمندان به حضور در کارگاه های مرکز مالکیت فکری دانشگاه تهران می توانند اطلاعات و جزئیات کارگاه های آموزشی را از طریق سایت مرکز مالکیت فکری به آدرس دنبال نمایند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.