امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت داده ورزی فرادیس البرز و اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۸ کد : ۳۱۴۲۹ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۵
تفاهم نامه همکاری بین شرکت داده ورزی فرادیس البرز و اداره کل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران در ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ منعقد شد.

عبدالرضا شاکری به عنوان رئیس هیات مدیره و نوذر صوفی لو به عنوان مدیر عامل شرکت داده ورزی فرادیس البرز و احسان چیت ساز به عنوان مدیرکل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران طی تفاهم نامه ای و در راستای کمک به توسعه فناوری و نوآوری و حمایت از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، همکاری خود را آغاز کردند. این تفاهم نامه با هدف ایجاد هم افزایی بین فعالیت های شرکت و اداره کل، توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری طرفین و امکان استفاده متقابل از ظرفیت ها و امکانات طرفین منعقد شد.

معرفی شرکت:

شرکت داده ورزی فرادیس البرز یکی از بزرگترین شرکت‌های زیرمجموعه شرکت خدمات انفورماتیک در صنعت بانکداری می‌باشد.

شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز با هدف ارائه خدمات نوین بانکداری با تجمیع، تمرکز و بهره‌گیری از دانش و تخصص مدیران و کارشناسان با تجربه در این حوزه، جهت تولید سخت‌افزارهای بانکی توسط شرکت خدمات انفورماتیک تأسیس و در سال ۱۳۸۹ با انتقال وظایف معاونت پشتیبانی شرکت خدمات انفورماتیک به این مجموعه چشم‌انداز جدیدی برای ارائه خدمات پیشرفته به شبکه بانکی کشور با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات ترسیم و فعالیت خود را کامل کرد.

این شرکت در حال حاضر با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین شبکه فروش و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز و خود دریافت با برند وینکور و پایانه فروش بایتل و تولید داخلی انواع سخت‌افزارهای بانکی مانند خودپرداز فرادیس، CRS، VTM، فرابانک، کیوسک بانکی و پایانه فروش، صندوق فروشگاهی و همچنین تجهیزات ماهواره‌ای و زمینی VSAT/VNB، رتبه اول در کلیه زمینه‌های تولید، پشتیبانی تجهیزات سخت‌افزاری و تولید و انواع نرم‌افزارها اعم از بانکی و غیر بانکی و همچنین مشاوره را از شورای عالی انفورماتیک اخذ کرده است.

شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز، دارای پروانه تولید انواع دستگاه‌های خودکار بانکی (SST) و پایانه فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و افتخار دارد تا با تولید سخت‌افزارهای بومی توان ایرانیان را در بومی‌سازی صنعت بانکداری به نمایش گذارد.

کارخانه این شرکت واقع در شهر صنعتی البرز استان قزوین با ظرفیت تولید بسیار بالای تجهیزات بانکی (خودپرداز، خود دریافت، CRS، VTM، کیوسک بانکی VSAT/VNB و متعلقات پایانه‌های ارتباط ماهواره‌ای و زمینی، کامپیوترهای شخصی و سرور و دستگاه‌های پایانه فروش، صندوق فروشگاهی، PINPAD و …) شعار تولید ایرانی، برند ملی را تحقق بخشیده است.

سامانه پرداخت خرد شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز تحت عنوان «سامانه فراپی» با ارائه راه‌حل جامع در زمینه پرداخت خرد شهری در قالب یک پروژه ملی است که از صدور و شارژ کارت تا پذیرش را تحت پوشش خود قرار داده است. در هر بخش از این فرایند، با تنوع تجهیزات تعبیه شده در سطح شهر، دسترسی و سهولت استفاده از کارت‌ها در تمام حوزه‌های خدمات شهری فراهم شده است.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.