انتصاب دکتر احسان چیت ساز به عنوان مدیرکل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۰ کد : ۳۱۲۵۳ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۷
رئیس دانشگاه تهران طی حکمی استادیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران را به عنوان مدیرکل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه منصوب کرد.

دکتر سید محمد مقیمی در 15 اسفند ماه 1400 و طی حکمی دکتر احسان چیت ساز را به عنوان مدیرکل سیاستگذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران منصوب کرد. متن این انتصاب به شرح زیر است:

احتراماً، نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان مدیرکل سیاستگذاری فناوری و نوآوری منصوب می شوید. انتظار می رود ضمن تعامل و برقراری ارتباط موثر با ذینفعان، با بکارگیری ظرفیت های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در جهت کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای دانش بنیان، شناسایی و ایجاد بستر مناسب برای تبدیل ایده های مطرح شده در پایان نامه ها و رساله های دانشجویان به محصول در تعامل با پارک علم و فناوری، اتخاد راهکارهای مناسب برای کمک به توسعه فناوری در بخش های مختلف و حمایت از بخش های مختلف دانشگاه برای ایجاد مراکز نوآوری و ترویج تفکر کارآفرینی از طریق جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی را مورد اهتمام قرار دهید. مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.


( ۳ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.